.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه ديدار مس سرچشمه و پرسپوليس

سريع‌ترين گل ليگ برتر در چهار هفته‌ فصل يازدهم ليگ برتر در ديدار امشب مس سرچشمه و پرسپوليس به ثمر رسيد.

به گزارش شمال نیوز ، ديدار تيم‌هاي مس سرچشمه و پرسپوليس از هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه باهنر کرمان آغاز شده که اين ديدار با حاشيه‌هاي زير همراه است:

*‌ استقبال کمي از اين ديدار از سوي هواداران کرماني به عمل آمده و تنها 3 هزار نفر براي تماشاي اين ديدار در ورزشگاه حضور دارند که از اين تعداد حدود 1500 نفر را پرسپوليسي‌ها تشکيل‌ مي‌د‌هند. اين مسابقه دومين ديدار مس سرچشمه در ليگ برتر محسوب مي‌شود که تماشاگران مانند ديدار اول اين تيم باز هم استقبال چنداني از اين بازي نکردند.

*‌ حميد استيلي، سرمربي تيم پرسپوليس قبل از آغاز بازي به سمت سنجري، سرمربي مس سرچشمه که زماني در تيم اميد شاگرد وي بود رفت و از او رخصت گرفت.

* ممدوتال بازيکن بورکينافاسيويي و جواد کاظميان براي اولين‌بار در فصل جاري در ترکيب تيم فوتبال پرسپوليس قرار گرفته‌اند. ممدوتال پس از اينکه در يکي از صحنه‌هاي بازي اشتباه کرد و پرسپوليس گل دوم را خورد در دقيقه 30 تعويض شد.

* اولين گل بازي توسط نناد برنوويچ از مس سرچشمه در حالي وارد دروازه پرسپوليس شد که هنوز بازي به دقيقه يک نرسيده بود. اين گل سريع‌ترين گل رقابت‌هاي ليگ برتر در فصل يازدهم به شمار مي‌رود. پس از اين گل هواداران مس سرچشمه اتفاقات هفته‌هاي اخير حاکم بر سرخپوشان را دستمايه شعارهاي خود قرار داده و علي دايي، سرمربي فصل گذشته پرسپوليس را تشويق کردند که اين موضوع با واکنش هواداران پرسپوليس و تشويق شديد استيلي از سوي آنها مواجه شد.

* پس از زدن گل دوم مس سرچشمه در دقيقه 22 اين بار علي دايي توسط تمام ورزشگاه (هم از سوي پرسپوليسي‌ها و از سوي مسي‌ها) تشويق شد.

* علي سامره که در 2 دربي با لباس استقلال سابقه زدن گل به پرسپوليس را دارد، در ديدار امشب دوباره دروازه سرخپوشان را باز کرد.

* هواداران پرسپوليس عليه حبيب کاشاني شعار سر دادند.


هواداران پرسپوليس که در 3 ديدار گذشته علي دايي را تشويق مي‌کردند و عليه حميد استيلي شعار سر مي‌دادند در ديدار مقابل مس سرچشمه نيز اين رويه را ادامه دادند و تا دقيقه 37 که علي کريمي گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند عليه کادر فني و سرپرست اين تيم شعارهايي را سر دادند.

اين پايان کار نبود و با گل ثانيه‌هاي پاياني جواد کاظميان در نيمه اول که نتيجه تساوي را براي پرسپوليس به ارمغان آورد هواداران اين تيم اين بار حميد استيلي را به شدت تشويق کردند تا سريال تشويق دايي و استيلي همچنان ادامه داشته باشد. البته در نيمه دوم هواداران عليه سرمربي و سرپرست باشگاه شعار دادند.

* حبيب کاشاني در ورزشگاه حضور داشت. کاشاني در ديدار قبلي سرخپوشان مقابل شهرداري تبريز با اينکه در تهران برگزار شد به دليل کمردرد به ورزشگاه نيامد.

*در نيمه اول حميد استيلي دو تعويض را در ترکيب تيمش انجام داد که اين موضوع باعث شد نظم به کار پرسپوليسي‌ها بازگردد.

* شيث رضايي مدافع پرسپوليسي‌ها که در 3 هفته ابتداي ليگ در ترکيب تيمش به صورت ثابت به ميدان رفته بود در مسابقه امشب نيمکت‌نشين است.

* با به صدا درآمدن سوت داور در نيمه اول، کادر فني مس سرچشمه به نشانه اعتراض به سمت جلال مرادي ناظر داور اين مسابقه رفته و شکايت خود را از داور مسابقه به او بردند.

*در بين دو نيمه شعارها عليه کاشاني ادامه داشت و 4 هوادار پرسپوليسي به دليل حمله به سرپرست اين تيم که در جايگاه نشسته بود از سوي نيروي انتظامي دستگير شدند.

*محسن مظفري، بازيکن مس سرچشمه در دقايق ابتدايي نيمه دوم به دليل اينکه شورت ورزشي‌اش با ساير بازيکنان ناهماهنگ بود براي عوض کردن آن دقايقي از بازي خارج شد.

*بعد از اخراج علي کريمي، تماشاگران پرسپوليس اقدام به شکستن صندلي‌هاي ورزشگاه کردند که اين اقدام با واکنش مأموران نيروي انتظامي و دستگيري يک ليدر و 3 تماشاگر ديگر همراه شد.

*در پايان در حالي که شعارها عليه استيلي و کاشاني ادامه داشت هواداران پرسپوليس چند صندلي ديگر را هم شکستند.
اين ديدار با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.